Forza Motorsport 7

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Mighty
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Ballbreaker Racing

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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 03.12.2018 23:05

Infos sind out.

Spotlightcar für diesen Monat: 2018 #1 BMW M Motorsport M8 GTE

Außerdem wird das Menü optisch überarbeitet.
Das Force Feedback wird komplett überarbeitet und alle Einstellungen werden zurückgesetzt. Lenkradfahrer müssen alles neu einstellen.
Die Anzeigen über den Autos im Rennen werden erneuert. Je nach Abstand die Infos unterschiedlich angezeigt. Bei großem Abstand nur die Position. Etwas näher auch der Gamertag. Und ganz nah kommt noch der Abstand dazu. Auch das HUD im Rennen wurde verändert.
Dazu kommen noch weitere Änderungen z.B. bei den Anzeigen des Fachhändlers.

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Jenzzzzzzzz
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Re: Forza Motorsport 7

von Jenzzzzzzzz am 04.12.2018 11:08

falls jemand einstellungen für das logitech g920 hat bitte hier posten

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Alenges
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Re: Forza Motorsport 7

von Alenges am 05.12.2018 09:47

Da gabs wohl ein grösseres content Update inkl grösseren Force Feedback änderungen (Hoffentlich gute). Ich werde versuchen heute Abend schon etwas früher online zu sein um das zu testen. Evntl könnten wir auch eine Testlobby öffnen.

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Machiavelli
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Re: Forza Motorsport 7

von Machiavelli am 05.12.2018 10:29

größer ist gut. 98,14 GB sind glaub ich das ganze Spiel 

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Mighty
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Ballbreaker Racing

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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 05.12.2018 12:15

Bei mir waren es nur gut 400 MB.

Ich versuch auch früher da zu sein. Hoffe mal 19 Uhr, aber 20 Uhr auf jeden Fall.
Hab bis jetzt nur optik gecheckt und die Autos abgeholt. Hab neben dem BMW M8 GTE noch den Pontiac Firebird Forza Edition als Geschenk bekommen.
Bin sehr gespannt auf das überarbeitete Force Feedback.

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Machiavelli
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Vienna Racing Team

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Re: Forza Motorsport 7

von Machiavelli am 05.12.2018 13:37

400MB geht ja noch. 

Ich hatte gestern das hier

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ronnypony

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Re: Forza Motorsport 7

von ronnypony am 06.12.2018 11:01

Hallo, habt Ihr bereits die Einstellungen für Lenkräder ausprobiert? Ja, ich bin zu faul dafür ;- )

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Mighty
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Ballbreaker Racing

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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 06.12.2018 13:03

Ich würde es als detailierter beschreiben. Auf jeden Fall besser. Aber ein bißchen Feintuning in den Erweiterten Einstellungen muss schon sein.

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Mighty
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Ballbreaker Racing

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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 07.12.2018 01:08

DER Wahnsinn !!!
Wenn man im Lackierbereich auf "Meine Designs" geht werden die vorhandenen Designs für das gewählte Fahrzeug jetzt vorne angezeigt.
 

Die oben genannte Änderung wird übrigens nicht in den Release Notes vom Dezember erwähnt. Dafür sind folgende 2 Punkte interessant:

In Meetups, players in race and in the lobby now share the same voice chat session and can hear one another.
 
Fixed an issue where a player's car disappeared if they toggle Simulation Damage to on in a Private MP match. This fix also applies to cars disappearing in public MP matches after contact or after pitting.
 

Hier die vollständigen Release Notes:

The December Update for Forza Motorsport 7 features a number of changes to the game, including a new-look menu system, updated opponent labels and in-race HUD elements, as well as a brand-new force feedback system for wheel users. For details on the changes coming to Forza 7 this month, see our announcement story on FM.net. For more on the new force feedback changes, see our updated FM7 Wheel Guide on the Forza Support site.

 

In addition to various localization changes, this update addresses several issues in the game. See below for all the details.

GENERAL

Driving shaking HUD effects are now set to off by default. Players can still enable these effects in the HUD menu.
Fixed unaligned text in Distance Ahead HUD leaderboard.
Fixed an issue where, in Split Screen races, timed races are missing the "Time Remaining" HUD element.
Fixed an issue in Split Screen where active controller indicator HUD element remained on screen after game was un-paused.
Fixed an issue in Split Screen where Total Distance HUD was not displayed.
Added a Target Score element to Drift Rivals events.
Target Time element will now update once you've beaten a Rival.
"Next Rival" HUD element will now update after first Rivals score/time was beat.
Fixed an issue in Rivals where Target Time would disappear when menu is brought up before last lap element goes away.
Fixed an issue where, when using the Conditional HUD setting, the race position HUD element does not appear when gaining or losing places.
Fixed an issue where on PC and X1X versions of the game, Forzavista Tunes and Upgrades help buttons are not visible in 4K.
Fixed an issue where some players were unable to save changes to Steering Angle from the Homespace/Forzavista tuning menus.
Fixed an issue where extreme damper setting was causing jittering and vibration in Thrustmaster wheels.
If an AI car and a player cross the finish line at the same time, the win will now go to the player.
In Free Play, attempting to homologate the 2015 Chevrolet Corvette Z06 to the Sport GT Division requires the player to go through the homologate sequence twice in order to successfully homologate the car.


MULTIPLAYER

Removed Current Lap HUD element from all Tag game types.
Total Distance HUD element in Timed Races will now count total distance over all laps, instead of resetting after each lap.
In Meetups, players in race and in the lobby now share the same voice chat session and can hear one another.
Fixed an issue where a player's car disappeared if they toggle Simulation Damage to on in a Private MP match. This fix also applies to cars disappearing in public MP matches after contact or after pitting.
Fixed an issue where players were left unable to Ready up or Spectate in a Private MP lobby if all players quit out of the race before finishing.


AUDIO

Fixed an issue where game music would cut out after the initial Multiplayer experience video.


PC

Fixed an issue where, in Specialty Dealer, highlighting non-selected tiles with the mouse displays a red border instead of a blue one. In addition, when a driver is selected in Manual Grid Ordering, they are highlighted in red (instead of blue).
Fixed an issue where some players would encounter a black screen after selecting "Restart" in the post-race menu in Rivals.
Fixed an issue where, when the player hovered a mouse over any options in the "Sort/Filter" menu the option would flash and flicker.
Pressing the ForzaRC button when playing on PC will now display a warning to the player that they will be opening an external application.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 07.12.2018 01:21.

Deutschmasc...
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Beiträge: 1385

Re: Forza Motorsport 7

von Deutschmaschine am 07.12.2018 02:04

Beste! Funktion! Ever! Wie dumm das war, wenn man einem bereits lackierten Fahrzeug die Lackierung nochmal geben wollte und man sich durch Hundertschaften an Designs wühlen musste.

Das mit dem gemeinsamen Chat macht auch Sinn. So hat man jetzt eine echte Freie-Trainings-Funktion, ohne dass man gleich eine Party auf machen muss.

Na und das andere ist eben der unsichtbare Fahrer. Na wenigstens in einigen Dingen legt hier Turn 10 mal ordentlich los. Sie scheinen, wieder etwas auf die Community zu hören. 

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