Forza Motorsport 7

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Mighty
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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 17.02.2018 11:27

Bei "Week in Review" steht dass die Forzathon Events versehentlich ausgelaufen sind. Die Events werden neu zusammengestellt und im Laufe der nächsten Woche freigeschaltet. Die Events laufen dann bis zum Ende des Monats.

Da werde ich "Welttour Teil 2" wohl komplett neu machen müssen um endlich den ollen Ford zu bekommen.

Hier nochmal der Originaltext:
FM7 #Forzathon Update

Yesterday, the most recent set of Forza Motorsport 7 #Forzathon events was inadvertently expired in the game. We plan to rebuild those events and activate them as soon as possible next week. Those reactivated events will live until the end of the month, at which time they will be replaced with a new set of #Forzathon events beginning in March. Look for more details on those soon and thanks for your patience.

Folgende Autos kann man bei den neuen Bounty Hunter Events im Rivalenmodus abbstauben:

Bounty Hunter Event 1 – Valentine's With a Hart(man)
Participation Reward: 2016 Porsche GT3 RS
Winner Car: 1993 Ford SVT Cobra R Forza Edition

Bounty Hunter Event 2 – Valentine's With a Hart(man)
Participation Reward: 1958 MG MGA
Winner Car: Jaguar XJ220 Forza Edition

Zu schlagen ist Turn 10 studio manager Alan Hartman (GT: The man who ran)

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OPCamonkey

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Re: Forza Motorsport 7

von OPCamonkey am 17.02.2018 13:19

Eeeeeeendlich kommt man an den gt3rs!
Danke mighty

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Deutschmasc...
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Re: Forza Motorsport 7

von Deutschmaschine am 17.02.2018 20:08

Hat einer von euch, der diesen Forzathon vervollständigt hat, denn den Ford bekommen? Dann könnten diese Leute ja den Wagen noch ein zweites Mal abstauben. Und der, der wieder mal gewartet hat, um die Herausforderungen in der Afterhour abzuschließen, ist der Gelackmeierte.

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OPCamonkey

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Re: Forza Motorsport 7

von OPCamonkey am 17.02.2018 20:59

Ich hatte ja nur den einen Forzathon angezeigt bekommen und auch absolviert.
Den Ford (model t?) hab ich bekommen.

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Deutschmasc...
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Re: Forza Motorsport 7

von Deutschmaschine am 17.02.2018 23:32

Na dann bin ich mal gespannt, ob du den dann noch ein zweites Mal abstauben kannst. 

Und es ist der 1932 Ford De Luxe Five-Window Coupe - der ist mit seinen 48 kW dann doch gut drei Mal so stark wie das Ford Modell T ;)

Ganz nebenbei kann man zumindest über die Mietfunktion alle nicht kaufbaren Autos trotzdem fahren, , so z.B. den 2016er 911 GT3 RS, auf den alle so geil sind; den hier benannten hornalten Ford oder aber auch den vom KimBoK so heiß ersehnten Dodge Dart. Stellt man die Wagengruppe auf "beliebig", dann fährt man ihn mit Serientuning, stellt man die Wagengruppe passend dem Fahrzeug ein, dann fährt man die automatisch homologierte Version. Dann hat man bspw. den ollen Ford nicht mit 48 kW, sondern mit 124 kW.

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Deutschmasc...
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Re: Forza Motorsport 7

von Deutschmaschine am 26.02.2018 23:38

Mal doof gefragt. Diesen Ford, den man im Forzathon bekommen hat - hat den jemand von euch nicht bzw. wird ihn sich auch nicht holen? Oder hat jemand seinen schon verschrottet oder verkauft? Ich will nur nix mit dieser Karre starten und dann haben den die Leute nicht bzw. nicht mehr.

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yxFafnirxy

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Re: Forza Motorsport 7

von yxFafnirxy am 27.02.2018 07:40

Irgendwie hat mich der Forzathon letztens noch genervt... Die erledigten Aufgaben werden teils echt mit Zeitverzögerung angezeigt, dass ich erstmal 25mal den Fahrerdress gewechselt habe etc. pp. ....Dann wird der Erfolg bei Xbox Live ausgegeben und im Spiel kommts erst, wenn man das neu startet.. man man man....und das Drift-Ding hat mich auch genervt... 10tsd Punkte in ner Runde... hat man nen Drift mit XYZ Punkten und überdreht etwas oder kommt bissl zu weit von der Rennlinie ab, zählts nicht...

Den Ford hab ich, aber ob ich den je fahren werde? Weiss ja nicht...

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Mighty
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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 06.03.2018 10:57

Ich behalte den Ford. Der hat krasse Karrosserie Modifikationen.

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Mighty
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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 06.03.2018 11:14

Heute kommt ein Update für Forza 7. Neben den neuen Fahrzeugen wird auch der Zuschauermodus verbessert und der Design Editor bekommt neue Features.


März Auto Paket:
1932 Alfa Romeo 8C 2300 Spider
1983 Jaguar #44 Group 44 XJR-5
1988 Nissan #33 Bob Sharp Racing 300ZX
1977 Brabham #8 Motor Racing Developments BT45B
2017 Lincoln Continental
2017 Chevrolet Colorado ZR2
2017 Volvo XC90 R-Design


Zuschauermodus:
Im Zuschauermodus kann man jetzt wieder verschiedene Abstände anzeigen lassen, und auch die Telemetrie ist wieder verfügbar.

Spectate – Ticker

Spectators of Forza Motorsport 7 online races will now have more information than ever with the introduction of the new Spectate Ticker. The ticker is on by default during Spectate races and offers up a multitude of data types that can enhance the viewer's enjoyment of any Forza Motorsport 7 race broadcast. These data types include:
· Time Behind Leader
· Time Intervals
· Distance Gap (from race leader)
· Distance Gap (from car ahead)
· Lap Times
· Race Order Changes

While the race host can choose any of the above data loops to cycle through during a race, they can also choose to leave the data loop running through all data types. During this loop, the ticker will also feature additional information including leader and last lap time, as well as updated best lap information. Lobby hosts have the ability to choose which car they want to start the race on – this selection is part of the pre-race Seed the Grid screen available to lobby hosts.


Spectate – Telemetry

Learn more about the race and each individual driver competing with the new Telemetry screen. Only available when spectating races, the new Telemetry screen has been redesigned to work better with the in-race broadcast footage. Off by default, this Telemetry screen is manually engaged by the spectator and features a host of data that players can use to enhance their understanding of each driver. Spectators can scroll through numerous screens here including:
· Car Specs (including performance information on current car)
· Dashboard (featuring instruments indicating car speed and revs, steering input, and G-forces)
· Telemetry (RPM, clutch, power, throttle, torque)
· Damage (only used with Simulation Damage enabled)
· Suspension
· Tire Heat
· Friction

 

Design Editor:
Im Design Editor kann man jetzt Muster auswählen die beim kopieren auf die andere Fahrzeugseite nicht gespiegelt erscheinen. Zusätzlich kann man aber auch Muster auswählen um sie dann ganz einfach zu spiegeln. Außerdem kann man noch Farben als Favoriten speichern.


Livery Editor Updates

With the March update, we've been listening carefully to what Forza 7 players – and in particular Forza 7 painters – have been saying. With those suggestions in mind, we've introduced several new features in the livery editor designed to improve the creative lives of our painters. Here's a closer look at the new functionality:


Layer Select Screen – Mirror Option

Players can now mirror select layers to the other side of a vehicle. The Layer Select Menu can use mirror functionality on the following configurations: Single Layer, Single Group, or a Group of Selected Layers and/or Groups. All options can have a manufacturer decal present in them. Manufacturer decals are transferred to the mirrored position but are not flipped.


Layer Select Screen – Flip Option

Players can now quickly and easily flip/mirror layers horizontally or vertically. The Layer Select Menu now has two options: "Flip Horizontal" and "Flip Vertical". Selecting them will perform the flip operation on the following configurations: Single Layer, Single Group, or a Group of Selected Layers and/or Groups. NOTE: This will not work for any of the above if they contain a manufacturer decal.


Layer Position Screen – Flip Option

Players can now select a "Flip Option" modifier from the Layer Position Screen. This has been added to the Help bar and the shortcuts are:
Controller – Left Trigger
Keyboard / Mouse – TAB

Holding in the Flip Mode modifier, and then editing the layer using Left Stick/Cursor Keys/Mouse, will flip the layer in the axis the user moves. The system allows the player to move the stick in any direction and is smart about choosing that as the user-intended flip mode. As with the Layer Select Flip operation, this is available for Single Layer, Single Group and selected layers or a Group of Selected Layers and/or Groups. NOTE: This will not work for any configuration that contains a manufacturer decal.


Layer Position Screen – Snap Option

Players can take advantage of a new "Snap Mode" modifier which is available any time a player is editing a layer in the Layer Position Screen. This has been added to the help bar and the shortcuts are:
Controller – Right Trigger
Keyboard / Mouse – CTRL + SHIFT
(In keyboard/mouse CTRL by itself = Slow Mode and SHIFT by itself = axis constrained faster mode.)

Holding in the Snap Mode modifier, and then editing the layer using the Left Stick/Cursor Keys/Mouse, will snap the values as follows:
· Position – Snaps to the nearest multiple of 50 (..., -150, -100, -50, 0, 50, 100, 150, ...)
· Size – Snaps to the nearest multiple of 0.25 (..., -0.75, -0.5, -0.25, 0, 0.25, 0.5, 0.75, ...)
· Rotation – Snaps to the nearest multiple of 45 degrees (0, 45, 90, 180, 225, 270, 315)
· Skew – Snaps to the nearest multiple of 0.25 (..., -0.75, -0.5, -0.25, 0, 0.25, 0.5, 0.75, ...)
· Opacity – Snaps to the nearest multiple of 0.25 (0, 0.25, 0.5, 0.75, 1)
This Snap Option is available on all layers, groups, and selected layers/groups.


Layer Color Select – Favorite Colors

Players can now save their favorite colors across Livery Editor sessions. This feature adds a new "Favorite Colors" tab to the Livery Color Select Screen. On any of the other color tabs pressing "Add to Favorite" shortcut will add the selected color to the Favorite Colors list, which is shown in the Favorite Colors tab. Re-adding an existing color in the favorites list will move the color to the front of the list. On the Favorite Colors tab, the same shortcut becomes "Remove from Favorite", which removes the selected color from the favorites list. The shortcuts are:
Controller – Left Trigger
Keyboard / Mouse – '-' key

These favorite colors are now saved to the user's profile and can be accessed across Livery Editor sessions in the game.

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Mighty
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Re: Forza Motorsport 7

von Mighty am 06.03.2018 13:19

Bis morgen irgendwann (March 7 at midnight Pacific) kann man noch Alan Hartman bei den Rivals schlagen um auch die Forza Edition Cars zu bekommen.
Zu schlagen ist:

Bounty Hunter Event 1: Valentine's With a Hart(man): 1:48.077
Bounty Hunter Event 2: The Pacemaker With Alan Hartman: 4:02.635

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